Serwis
Żaden z klientów planujących zakup urządzenia produkcyjnego nie zdecyduje się na inwestycję, jeśli nie będzie miał pewności, że po jego instalacji, w razie jakichkolwiek problemów, otrzyma pomoc i że realizowany przez niego proces produkcji będzie kontynuowany bez zbędnych przestojów.
Dlatego też, jako priorytet traktujemy konieczność zapewnienia wszystkim użytkownikom dostarczonych przez nas maszyn należytej posprzedażowej obsługi serwisowej.
Pracownicy naszego serwisu zostali przeszkoleni przez działy techniczne reprezentowanych przez nas firm i realizują zlecenia serwisowe z użyciem oryginalnych komponentów i części zamiennych.
W trakcie instalacji urządzeń dodatkowo prowadzą oni szkolenia dla działów utrzymania ruchu użytkownika, aby umożliwić im błyskawiczną identyfikację problemów w pracy maszyny, samodzielne usunięcie lub opisanie naszemu serwisowi zaobserwowanych problemów w możliwie najbardziej precyzyjny sposób.
Dla zapewnienia możliwości szybkiego usunięcia usterek utrzymujemy magazyn części zamiennych, które mogą być niezwłocznie przesłane do klienta. Większe komponenty natomiast dostarczane są przy pomocy poczty kurierskiej ze stanów magazynowych reprezentowanych przez nas firm.
Standardową praktyką naszej firmy są również przeglądy okresowe, które dają klientom pewność, że ich produkcja będzie realizowana bez zbędnych przestojów (co jest szczególnie ważne w przypadku zakładów pracujących w trybie ciągłym).